خنده2

یکی اومده بهم پی ام داده

دلم میخواد بمیرم ..

مرتیکه مگه من عزراییلم ….؟؟ برو بمیر …..!

.

.

.

شماهم وقتی شبا یهو از خواب بیدار

میشید گوشیتونو با یه چشم چک میکنید!؟

.

.

.

یه روز کتابمو دادم به دوستم از صفه ۷۸

میشه فهمید شام قرمه سبزی داشتن

از صفه ۱۰۴ هم میشه فهمید بعدشم انار کوفت کرده !

.

.

.

توی دوره و زمونه ایی که یه پسر ۱۶ ساله

با ۴۰ کیلو وزن و یه ماشین شاسی بلند

میشه مرد رویاها ما همون نامرد باشیم بهتره !

.

.

.

همه مخاطب خاص دارن من مخاطب ماست دارم

.

.

.

خانوووووما شارژ ایرانسل میگیرم براتون پارک دوبــــــــــــــــــل میکنم

شارژ و شمارتونو برام بزارین

پیغامای الکی و نیمخونم

اعتماد باید ۲طرفه باشه!!

اگه بخواین وب پارک دوبلمم بهتون میدم!! :دی

.

.

.

شمام یادتونه؟؟؟)

اسم:غلام

فامیل:غلامی

غذا:غلام پلو

میوه:غلام سبز

شغل:غلام فروش

شهر:غلام رود

کشور:غلامستان

گل:غلام بو

شی:غلام پلاستیکی

ماشین:همونی که غلام سوار میشه اسمشو نمیدونم

یه جور مینوشتیم انگار گفتن اولش با غلام شروع شه

بعد تازه بهمونم میگفتن مثلا غلام

پلاستیکی وجود نداره، در دفاع از ورژن

پلاستیکی غلام چنان جنگ خونینی به

راه می افتاد که تو ۸ سال جنگ تحمیلی

به راه نیافتاد! رو نبود که!

♥♥♥♥♥نــــــــــظـــر فـرامــــــــوش نـــــشـــــــــــــه♥♥♥♥♥


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, | 13:42 | نویسنده : دو تا آدم باحال |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • هم نفس