سلام جیگرم!

 

سلام جیگرم!


.


.


.


با جیگرم بودم


من عادت دارم به اعضایه بدنم سلام بدم!


شما به کارت برس!


سلام کبدم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

دلبند
ساعت21:50---21 آبان 1393
حکايت من…

حکايت کسي بود که عاشق دريا بود اما قايقي نداشت

دلباخته سفر بود اما همسفـر نداشت

حکايت کسي بود که زجر کشيد اما ضجه نزد

زخم داشت اما نناليـد

گريه کرد اما اشک نريخت

حکايت من حکايت کسي بود که

پر از فرياد بود اما سکوت کرد تا همه ي صداها را بشنود...


سجاد
ساعت17:56---13 آبان 1393
سلام ادم باحال...
لطفا بیا به این روم مینوچت هک شده
منتظرت هستم!

www.dasnevis.tk
پاسخ:باشه سجاد


سپیده
ساعت21:58---30 مهر 1393
الهه جونم
می شه به وبم بیای
کمک لازم دارم
پاسخ:باشه اجی میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:, | 17:26 | نویسنده : دو تا آدم باحال |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • هم نفس