با جنبه ها برن...

کی میتونه تفاوت بین این دوعکسو بفهمه؟ها؟

 

فقط با جنبه ها برنا 

 

ن ن کسی نره ها ب نفعته نری گفتم ب نفعته نری

 

اگه رفتی ب من فوش ندیا خوددانی

 

اگه واقعااااااااااااا با جنبه ای برو عیبی نداره

 

http://fun.sdinet.de/flash/find_the_three_errors.swf


 



نظرات شما عزیزان:

selena006
ساعت1:06---13 شهريور 1393
به وبه منم سر بزن نظر یادت نره وبلاگت عالیه

selena006
ساعت1:05---13 شهريور 1393
بابا دمت گرم خیلی حال کردم اولش سکته رو زدم ولی من با جنبم خیلییییییییییی حال کردم خیلی وقت بود اینطوری نترسیده بودم
پاسخ:بله دیگهههه ما اینیم


پسر خوب
ساعت20:23---5 مرداد 1393
این چیییییییییییی بود؟
قلبم اومد تو دهنم
شانس اوردی من باجنبه اما وگرن...
پاسخ:من ک گفتم با جنبه ها برن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, | 15:13 | نویسنده : دو تا آدم باحال |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • هم نفس