نیمار

برادرم داشت با دخترعمم اسم بازی میکرد (ازینا که باید با آخر اسم قبلی یه اسم جدید بگی)

دختر عمم گفت نازنین ,داداشم گفت نیمار

دختر عمم گفت رامین داداشم باز گفت نیمار 

بهش گفتم تکراریه باختی ^_^

میگه نه اون نیمار تو بارسا بازی میکرد این تو تیم ملی برزیل 



نظرات شما عزیزان:

ارمغان
ساعت12:57---28 شهريور 1393
بچه داداشم یه ساعت خیره شده به من....بهش میگم:چیه؟میگه:حضرت عباسی قیافه ی خودته یا داری مسخره بازی در میاری..

دلبند
ساعت8:53---25 شهريور 1393
دوستانم می گویند : شاعری !


ولی من که شعر بلد نیستم


می گویند : عاشق شده ای !


اما من عشق هم بلد نیستم


“تو را دوست می دارم” ساده و صمیمی


من تنها همین را بلد هستم
.
.
.
.
آپـــــــــــــــــــــــممم مممممم


selena006
ساعت22:16---24 شهريور 1393
جالب بود آپمممممممممممممممم

zahra
ساعت15:26---24 شهريور 1393
چه شاسکول


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:, | 14:4 | نویسنده : دو تا آدم باحال |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • هم نفس