پست فیسبوکی گودزیلا

یه خواهر دارم 7 سالشه از جایی که وقتی من همسن

اون بودم نزدیکای سال تحصیلی خوشحال و خر کیف

میشدم و اون بی تفاوت نسبت به روز اول مهر بود گفتم برم باهاش حرف بزنم 

رفتم کنارش نشستم گفتم تو بوی ماه مهر رو ....

سریع حرفم رو قطع کرد گفت باور کن من در

دستشویی رو باز نذاشتم بو از جای دیگه است

من o.O 

کلا بیخیال حرف زدن شدم رفتم تو اتاقم 

از من به شما نصیحت سر به سر گودزیلا جماعت نذارین 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت15:31---24 شهريور 1393
پسر 6 ساله ی همسایمون داشت با همکلاسی دختر مهد کودکش دست به دست میومدن خونه ...
من به شوخی گفتم : وقتی با یاری پس چی کم داری؟!
برگشته میگه : خونه خالی!
بچه نیستن گودزیلان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:, | 14:1 | نویسنده : دو تا آدم باحال |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • هم نفس